Inlägg: 1356674
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
söder över: vi ligger ju 3:a, vad är problemet? ja, redan där kände man verkligen ilningar om hur denna säsongen kunde bli...
helt i klass med Ines uusman's "internet är en fluga som kommer blåsa över"..
helt i klass med Ines uusman's "internet är en fluga som kommer blåsa över"..
+ 1
ska vi avsätta linkan o tj nu?
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
vi ligger juh 3a vad är problemet?
det bara måste bli ett facking historiskt citat inom tik!!!
vi såg juh redan då att laget spelade som en påse nötter!