Bragd-Birger: Vad skönt att du kan balansera upp något av det totalt svarta som har översköljt mig mfl.
Jag är så ruskigt besviken eftersom man i sin naivititet ändå har ett hopp, en liten låga som ändå glöder, för att om möjligt, få fyr o stå i ljusan låga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är så ruskigt besviken eftersom man i sin naivititet ändå har ett hopp, en liten låga som ändå glöder, för att om möjligt, få fyr o stå i ljusan låga.
Nu består allt av att hålla liv i den lågan.