Bragd-Birger: Jepp, grader i helvetet som sagt. Men helvetet är ändå alltid helvetet och det oavsett hur man tar sig dit.
Hehe jag minns den skridskofinalen, obetalbart! Hade alla andra lag i ES fumlat så till den grad att Timrå kunde vända det här till SM-guld så vore så klart Linkan, TJ och Perra kungar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hehe jag minns den skridskofinalen, obetalbart! Hade alla andra lag i ES fumlat så till den grad att Timrå kunde vända det här till SM-guld så vore så klart Linkan, TJ och Perra kungar.