Tänk om Timrå IK hade en sådan här vision... Då borde många tänka på att dra åt helvete i kväll. Men riktigt så illa kan det väl inte vara... Någon som har koll på TIK:s vision?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
XXXX XX skall genom brett engagemang, sportsliga resultat och god ekonomi vara en förebild för svensk ishockey på elitnivå.
Kärnvärden
- Engagemang
- Glädje
- Offensiv
- Respekt
- Resultat
- Ödmjukhet
Tänk om Timrå IK hade en sådan här vision... Då borde många tänka på att dra åt helvete i kväll. Men riktigt så illa kan det väl inte vara... Någon som har koll på TIK:s vision?