+ 1
Inlägg: 1368864
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Känns kanon att Friberg valde oss, liksom Önerud som Det verkar.
Fortsätter Det så här o att Lander o Sebbe stannar så kan man ju se framemot hösten med tillförsikt.
Fortsätter Det så här o att Lander o Sebbe stannar så kan man ju se framemot hösten med tillförsikt.
+ 3
* Jag har fått höra att Simon Önerud ska vara klar för en elitserieklubb. Det mesta pekar på Timrå.
Härligt om det skulle stämma!