1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1374942

Sv: Silly Season 11/12
Tänk OM Lander väljer att stanna. Vilken helt annat lag det blir.
Nu är det ju tydligen inte särskilt troligt men jag hoppas ändå jag.

KOMMANDO NAIV. (Det är jag)

Tänk vad EN spelare kan betyda för ett helt lags förutsättningar.
Utan Lander i år så hade vi spelat i AS.
Helt övertygad.

O med honom i laget nästa år........ ja inte blir det KS i allafall den saken är säker.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Jag förstår om ni är orolig över vad ni kommer ha för lag till kommande säsong!

Men det finns dom som har det värre... Kolla på hur vårat lag ser ut i dagsläget..

Visst har man tur kan man kanske få 1 MAX 2 etablerade spetsspelare!

Sen gäller det helt enkelt att hitta guldkornen i AS men även där börjar det att sina.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.