1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1394211

Sv: Försäsongen 2011

Simmalugnt: Murley spelade med #19 Svensson på ryggen igår. Verkar som han har bytt från 14 till 19.

Varför Pikkarainen hade tröja #37 Viinanen känner jag inte till. Enligt laguppställningen på hemsidan kommer han fortsätta spela med #63.


Svarskommentarer

Sv: Försäsongen 2011
Johan J: han verkar inte bry sig så mycket om nummer finns bilder där han har 17, 58, 63, 36 etc. Dock så gillar jag 63 skarpt just för det känns Pikken efter 1år :) Men vem vet, han kanske vill ha en nystart här i sverige.

Sv: Försäsongen 2011
Johan J: Jo det var likadant mot Almtuna. Skumt.

Sv: Försäsongen 2011
Johan J: Måste ha varit en jobbig match för Murley.
Att ha Svensson hängande på ryggen i 60 minuter, menar jag...   ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer