1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1400945

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Ja så liiite Perra-diss är du iallafall med på ;-).
Men vi ska inte sätta oss med älgstudsaren i badkaret bara för att Fasth var ovanligt pigg i bäret ikväll.
Med en mänsklig målvakt från vår egen planet i motståndarkassen så har vi nog våra målskyttar vi med! :-)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Läskigt egentligen hur hög standard vi har hållt ikväll. vi har fört diskussion helt klart över sandlådenivån.

Är det för att vi har vant oss vid tanken att vi har dåligt lag och kommer vara nera på plats 10-12, eller var det för att vi endå såg positiva tendenser i matchen som kommer gynna oss...

Vi torska ju endå med 1-5. Vi kunde ju gå bananas över en 0-2 torsk förra säsongen.

Vi ärså sansade och söta här inne ikväll, Brynäs GB kom in och kika ni kanske lär er någonting, läskigt snällt här inne.

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Timrå Icon: Ja vi spela med tom kasse ikväll nästan !

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer