hubbenorlen: Det är extra bedrövligt att modo är ett av lagen som vi absolut måste ge bort matcher till. Ok om man är chanslösa ibland mot Frölunda, LHC och HV71 men bottenlag som modo måste man ju spela jämnt med över 60 minuter. Nej det här var det sämsta sedan matchen mot göteborgarna, nu får man skämmas ögonen ur sig igen.
Var med och ryck i Skrbek nu nubben! Om krösus säger att det inte är någon fara på taket eftersom vi nyss vann två matcher så be honom fara åt helvete för backar har vi behövt sedan första nedsläpp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Var med och ryck i Skrbek nu nubben! Om krösus säger att det inte är någon fara på taket eftersom vi nyss vann två matcher så be honom fara åt helvete för backar har vi behövt sedan första nedsläpp.