Olle: Ska det vara så förbaskade svårt att göra Jobbet?
Inlägg: 1409606
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Johnny Bravo: Det första jag tänker på är att lagets prestation ikväll sannolikt innebär utebliva intäkter nästa hemmamatch på ca 150 000. Det är otäckt hur otroligt ojämn laget kan vara.
Det positiva i kråksången är att detta innebär att Linkan inte kan vila på hanen (vilket han säkert gjort om han konstaterat att "-vadå, vi har ju vunnit tre raka").
Mölinö!!!1
Det positiva i kråksången är att detta innebär att Linkan inte kan vila på hanen (vilket han säkert gjort om han konstaterat att "-vadå, vi har ju vunnit tre raka").
Mölinö!!!1
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Johnny Bravo: För såna som Hedman och Högström så ÄR det svårt att göra jobbet. Det är bara att konstatera. Vi har inte råd att ha båda herrarna på isen. Köp back och låna ut Hedman till Sundsvall.