Olle: Vi har inte råd att ha Linkan som sportchef.
Inlägg: 1409623
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
RocknRolf2: Alla vet att linkan är efterbliven men inte TIMRÅ IK mot ALLSVENSKAN vi gå.
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
RocknRolf2: Nej det hade varit stort av honom att säga upp sig och avstå lönen så att nubben kan värva en back. Och det menar jag till 100%, jag försöker inte vara ironisk på något sätt.
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
BB&O Vi får väl se vem som skrattar sist.. Kanske blir det ni, eller så fortsätter jag?