1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1412494

Sv: Apropå nånting...
Ojdå, två snabba av AIK. 2-2

2-1 17:45 Gynge
2-2 18:51 Videll

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Såg ett stort inslag om hockeylaget i stan närmast där jag bor i vår verson av "Mittnytt" i kväll.

Laget åker skrisko och är agrsseviva som fan. Laget ligger i toppen av Allsvenskan sprutar av framgång och kamp och jag vill inte möta det laget i en kvalserie!

Vet att det forfarande finns folk i den stan som vill tvåla dit oss efter den senaste chocken när Timrå invaderade, tog över och typ plockade ner skylten...

Känns som tvärtom Timrå:(

Ledtråd = gurka.

Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Ja . Tänk om Timrå kunde göra nåt liknande nån gång . Vilken glädje

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...