Olle: "Pikkarainen och Pärssinen också eftersom dom haft lite problem med produktionen på sista tiden? :)"
Pärssinen har gjort 6P på 10 matcher, dessa 6P har kommit de 5 senaste matcherna, var bara förra matchen han klev av utan poäng, så han ahde större problem de första 5 matcherna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Pärssinen har gjort 6P på 10 matcher, dessa 6P har kommit de 5 senaste matcherna, var bara förra matchen han klev av utan poäng, så han ahde större problem de första 5 matcherna.
F.ö anser jag att Timrå är ett skit lag