1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1426750

Sv: Silly Season 11/12
Kommentar ur Bloggrins senaste kapitel:

"detta är inte de den sista förändring innan torsdag var så säkra på det..inom en vecka har vi en ny förstacenter.. komihåg var ni hörde det först. :)" -mr.hockey

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Skarin:vem är bloggrin? länk?

sedan tror jag vi får in ytterligare 2 backar innan förstecentern träder in, målvakt tror jag tyvärr inte på utan vi får lita till att Riddarn får första spaden tills vidare.

Blizzard: yepp Motin är en habil defensiv back som jag är fullt nöjd med och det kommer antagligen in en "förste back" snart


Sv: Silly Season 11/12
Skarin: menar han att vi först får en innan tors och sedan en första center inom en vecka, måste ju vara så, annars formulerade han som en modoit.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...