sedan tror jag vi får in ytterligare 2 backar innan förstecentern träder in, målvakt tror jag tyvärr inte på utan vi får lita till att Riddarn får första spaden tills vidare.
Blizzard: yepp Motin är en habil defensiv back som jag är fullt nöjd med och det kommer antagligen in en "förste back" snart
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skarin:vem är bloggrin? länk?
sedan tror jag vi får in ytterligare 2 backar innan förstecentern träder in, målvakt tror jag tyvärr inte på utan vi får lita till att Riddarn får första spaden tills vidare.
Blizzard: yepp Motin är en habil defensiv back som jag är fullt nöjd med och det kommer antagligen in en "förste back" snart