Mackelito: Skulle vi lyckas behålla det poängsnitt (1,6-1,8) vi har nu de senaste åtta matcherna kommer vi undvika KS. Men det kommer att ta tid att äta sig ikapp då vi inte vinner mot rätt lag.
F ö anser jag att Dallas borde spela istället för Högström.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mackelito: Skulle vi lyckas behålla det poängsnitt (1,6-1,8) vi har nu de senaste åtta matcherna kommer vi undvika KS. Men det kommer att ta tid att äta sig ikapp då vi inte vinner mot rätt lag.
F ö anser jag att Dallas borde spela istället för Högström.