1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1454084

Sv: Silly Season 11/12

Kongo: Finns väl inget som är brukligt. Allt beror på hur länge Ilka vill sitta och glo. Hade han velat sitta och glo hela våren och håva in 100% av lönen då hade detta kostat er hela hans lön. Ville han bort omedelbart kan man komma väldigt mycket billigare undan. 

Men jag tror att 2/3 är för mycket. Då skulle ändå TIK ha en kostnad på 200' i månaden, då hade det nog varit bättre att ha kvar honom ifall det skulle rasa in skador. Under 50% är min chansing.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
spud: "Då hade det nog varit bättre att ha kvar honom ifall det skulle rasa in skador. Under 50% är min chansing"

De resonerar så att han skadar laget mer än vad han tillför..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer