1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1459514

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
ÄLGDRÄPARN: Han fick ju frågan innan jul redan så han kan säkert hunnit med att anteckna ett och annat trots en resa till sydamerika.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Skönt med seger!

Pelle Hallin (vår egentliga kapten) bäste utespelare i TIK! Jag satt också under matchen och berömde Robinson. Han har varit riktigt, riktigt bra de senaste matcherna!

Bremberg tror jag faktiskt kan bli viktig i Kvalserien då han kommer få lite extra tid där. Bland annat powerplay kan bli avgörande i dom matcherna.

Också en favorit i repris...

+++++ - Joakim Lundström

++++ - Pelle Hallin

+++ - Mat Robinson

++ - Damien Fleury

+ - Alexander Larsson


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer