1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1459524

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Skönt med seger!

Pelle Hallin (vår egentliga kapten) bäste utespelare i TIK! Jag satt också under matchen och berömde Robinson. Han har varit riktigt, riktigt bra de senaste matcherna!

Bremberg tror jag faktiskt kan bli viktig i Kvalserien då han kommer få lite extra tid där. Bland annat powerplay kan bli avgörande i dom matcherna.

Också en favorit i repris...

+++++ - Joakim Lundström

++++ - Pelle Hallin

+++ - Mat Robinson

++ - Damien Fleury

+ - Alexander Larsson


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Laken: Så Alexander Larsson var tillbaka, visst har han varit borta ett antal matcher? Visst har han varit borta under en stor del av den senare looserstreaken?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Laken: Jonte var mycket bra igår.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Laken: Jonte??

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer