Knylan: Ifs and buts. Då kunde man ju lika gärna ha värvat en forward. För den här forwardsuppställningen är ju en ännu större chansning än målvakterna. Tycker det bara är märkligt att värva utan att toppa. Som att köpa en varmkorv när man egentligen vill ha och har råd med en pizza.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker det bara är märkligt att värva utan att toppa. Som att köpa en varmkorv när man egentligen vill ha och har råd med en pizza.