1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1471695

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Jag älskar Timrå IK! MEN Sedan en tid har som synes tydligen ett gäng inkompetenta idioter smugit sig in i föreningen. Klantarslen till säljare, marknadsförare, strateger och ledare som på sitt vis förvaltat ett klubbmärke, en förening, en anrik klassiker och framför allt ett hockeylag som följs och älskas av 1000-tals supportrar år efter år...

Några är valda till detta hedersuppdrag. Andra har fått en stor lön för att på bästa sätt lösa denna uppgift.

Nu är det bara dagar kvar till det slutgiltiga bokslutet.

Och när man här på HS och i media läser de smärtsamma bevis och hårresande historier för hur i helvete några få lyckats förstöra och agera så mycket märkligt illa för så många, då känns den där fega italienska kaptenen på "tippikull" båten som Mr Trygg Smartman!

Dock lite tid kvar. Mycket att rädda!

Vi får aldrig sluta älska Timrå IK!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer