Grattis, även om jag kan erkänna att jag gärna sett er våndas en del i denna serie så är det imponerande hur ert lag presterar i KS. Imponerande att gå från svängdörrar till tight och tryggt.
Ju mer jag tänker på det, desto roligare skulle det vara att se dif åka ur. Kör hårt och lycka till!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ju mer jag tänker på det, desto roligare skulle det vara att se dif åka ur.
Kör hårt och lycka till!