1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1520062

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25

dr-nix: Fast ärligt talat så vet jag inte om det är rättvist att säga att han var så mycket mer vårdslös mot sig själv förut heller, han står nästan alltid rätt i skottlinjen. 

Men man vill ju gärna minnas någon gång under hans förra sejour när han fick ett skott i ansiktet och låg som en hög en liten stund, klev upp och åkte för att teka innan Challe viftade av honom av säkerhetsskäl. Helt svullen i ansiktet. 


Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25

Knylan: ja absolut, du har en punkt i det du säger. Det vara det intrycket han gav mig på den tiden rätt eller fel. Han känns inte lika vårdslös nu bara. Det var det jag ville säga

Edit: den där sista grejen minns jag inte, låter som Bagarn dock :)

Redigerad kommentar


Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
En riktig hederlig krigarseger som förr i tiden! Tänk om vi kan fortsätta att ta uddamålssegrar i stället för att torska dem.

Synd att Modo skulle få sådana där NHL-gratispoäng bara.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer