Knylan: ja absolut, du har en punkt i det du säger. Det vara det intrycket han gav mig på den tiden rätt eller fel. Han känns inte lika vårdslös nu bara. Det var det jag ville säga
Edit: den där sista grejen minns jag inte, låter som Bagarn dock :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Knylan: ja absolut, du har en punkt i det du säger. Det vara det intrycket han gav mig på den tiden rätt eller fel. Han känns inte lika vårdslös nu bara. Det var det jag ville säga
Edit: den där sista grejen minns jag inte, låter som Bagarn dock :)
Redigerad kommentar