1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1520176

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25

Apropå det är aldrig för sent att ge upp. Elitseriefesten är redan slut enligt Helsingborgs Dagblad. Är det inte norrlänningar som ska vara pesimistiska och svårmodiga?


Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
El Maco: Apropå trendbrott verkar det vara en sån säsong i år. Poäng i alla matcher mot tilltänkta bottenkonkurrenter, enda nollan mot serieledaren. Segrar mot Perraz, Svartfötterna och fuckin Kickers HC (borta!). Grymma i såväl PP som BP. Lägg därtill att vi är bäst av samtliga lag i andraperioden...

I år är ingenting sig likt and I like it.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer