Om timrå spelarna inte vill bli kallade för små patetiska kycklingar så behöver dom rycka upp sig. Patetisk vad man viker ner sig. För det är exact vad dom gör!
Pussys!
Jävlar vad jag blir förbannad! jag blir! KÄRRINGAR!
fbk var bättre än oss medanas vi ger bort den här matchen! Fan släpp av dessa för kvällen kärringar i hudik så då dom kan gå hem
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För det är exact vad dom gör!
Pussys!
Jävlar vad jag blir förbannad! jag blir!
KÄRRINGAR!
fbk var bättre än oss medanas vi ger bort den här
matchen! Fan släpp av dessa för kvällen kärringar i hudik så då dom kan gå hem
Fjompar!