1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615001 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1527595

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: haha är det bara jag som TOKNJUTER att sverige ligger under? 

tänk er, en hel nation sörjer förlusten men vi tikare är vinnare och enda vinnande laget i Elitserien idag, det är vi mot landet helt jävla bokstavligt :D

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

Blizzard:

Det var det mest förvirrade resonemang jag har varit om på länge. Skönt att allt är som vanligt.


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Blizzard: varför njuta för att Sverige ligger under? Låter idiotiskt tycker jag eller ligger Timrå i Tyskland???

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Blizzard: nä då . Jag har aldrig brytt mej om fotboll och absolut inte svensk fotboll. Jag skrattar alltid lite generat över att dom ens är med . Pinsamt är de . Dock inte lika pinsamt som då svenska lag försöker kvala in i champions leage . De är värre . Lägg ner svensk klubbfotboll .. De räcker med korpen

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Blizzard: Men nu ska du få se århundrats ja kanske milleniets vändning för nu gjorde Zlatan Hirschowitz mål!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Blizzard: GER.....är det Tyskland det...? Det ser ut som att Brolin gått ned i vikt.
Men det kan vara att han har gult tröja nu och inte som i Parma

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer