I kväll skiter jag i att gnälla över någon... Eller jo.. Arto? Det ringer snart om timrå ska vara så här nonchalanta... Ok jag såg ett timrå som spelade stabil hockey o la ut puckarna i mittzon isst för att kladda i egen zon... Ok det ringde... Men robinson spelar juh med timrå...
Lundström gjorde precid det jag ville... Hann spelade tryggt o stabilt o backarna högg på returerna likt kobror på balkan!
Viktigt! (för min lallande heder)
Tack för tre pinnar o för att jag under morgondagen kan pika en massa folk... =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer