1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1532922

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
Historien förtäljer inte huruvida Sundsvallsbon är Timrå- eller Modosupporter. Att detta inte hör hemma här är hursomhelst helt klart. Annat hur det ser ut i storstadsregionerna menar jag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03

Dream Team:

Det är en sundsvallsbo men Timråsupporter, det är min lillebror. Som blev påhoppad av 5 modosupportrar sparkad i ansiktet, övre kroppen och tillslut fimpad med cigaretter i ansiktet...


Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
Dream Team: inte speciellt förvånad . De stog ett 20 tal modo supportrar utanför arenan och skrek vi hatar timrå och käftade med en äldre man . Vore makalöst om ingen inte flippade ur och proppade någon av dom . Fast nu verkar de ju vara en sundsvallsbo

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
 Dream Team: Fantastisk match igår, ni körde ju fullständigt över Modo. Det hade kunnat bli 5-0, imponerande!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer