1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1535789

Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Vi har ett stort dilemma här nu pojkar...Vi måste hålla i detta i sista perioden .

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Det där kändes jävligt billigt.

Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20

Mäster T: Jag är böjd att hålla med dig angående jockes ingripande på målet. Kolan skjuter ju exakt från tekningspunkten i vår zon, från den vinkeln ska man kunna stoppa nästan vad som helst. MEN! Inte läge att negga nu. Nu trummar vi på i sista, inte spela på någon ledning nu.


Dahlén vill höja upp laget 5% i alla avseenden och moment. 5% låter inte så där vansinningt mycket egentligen, va?


Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Mäster T: Va??? Är det inte slut?? Faan...inte undra på att det gick så lätt att lämna parkeringen idag...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...