Mäster T: Jag är böjd att hålla med dig angående jockes ingripande på målet. Kolan skjuter ju exakt från tekningspunkten i vår zon, från den vinkeln ska man kunna stoppa nästan vad som helst. MEN! Inte läge att negga nu. Nu trummar vi på i sista, inte spela på någon ledning nu.
Dahlén vill höja upp laget 5% i alla avseenden och moment. 5% låter inte så där vansinningt mycket egentligen, va?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mäster T: Jag är böjd att hålla med dig angående jockes ingripande på målet. Kolan skjuter ju exakt från tekningspunkten i vår zon, från den vinkeln ska man kunna stoppa nästan vad som helst. MEN! Inte läge att negga nu. Nu trummar vi på i sista, inte spela på någon ledning nu.
Dahlén vill höja upp laget 5% i alla avseenden och moment. 5% låter inte så där vansinningt mycket egentligen, va?