1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1536039

Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20

Belli i mål mot LHC, Sebbe o Crippe med mindre speltid framöver ala Luoma.

Mer speltid åt 11 och 27.

58 och 13 måste vakna till och inte bara stirra puck i egen zon.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20

Vad beträffar Erixon och Söderström bör man överväga att cementera/svetsa fast dessa sävliga och improduktiva herrar på bänken i nästkommande tillställning. 

Wedin visar dock med sin exemplariska initiativförmåga och respektingivande attityd att han förtjänar istid. 


Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Jag tror det kommer att lossna för Wedin rejält när det väl kommer ett mål för honom. Han ser riktigt bra ut, mer speltid på han

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...