Vad beträffar Erixon och Söderström bör man överväga att cementera/svetsa fast dessa sävliga och improduktiva herrar på bänken i nästkommande tillställning.
Wedin visar dock med sin exemplariska initiativförmåga och respektingivande attityd att han förtjänar istid.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vad beträffar Erixon och Söderström bör man överväga att cementera/svetsa fast dessa sävliga och improduktiva herrar på bänken i nästkommande tillställning.
Wedin visar dock med sin exemplariska initiativförmåga och respektingivande attityd att han förtjänar istid.