Mötte oväntat en TIK-halsduk typ 40 mil från EON på lunchen i dag! Det måste betyda något bra? Själv blev jag inbjuden på middag med VIK-Örebro i en ishall nära mig.
NO WAY!
Riktigt lidande med hackande webradio, limpsmörgåsar och Explorer i duralexglas är aftonens melodi.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mötte oväntat en TIK-halsduk typ 40 mil från EON på lunchen i dag! Det måste betyda något bra? Själv blev jag inbjuden på middag med VIK-Örebro i en ishall nära mig.
NO WAY!
Riktigt lidande med hackande webradio, limpsmörgåsar och Explorer i duralexglas är aftonens melodi.