söder över: Jag menar inte att hockeyn ska vara någon mes sport, det ska var hårt och tuff och jag gillar när man smäller på, absolut det tillhör spelet. Man kanske måste vara väldigt svart eller vit initialt i sitt resonemang detta för att komma fram till ett bra utgångsläge hur man ska hantera dessa frågor.
Jag kan tycka hockeyns domstolsväsende, diciplinnämnd och tävlingskommité har lyckats både bra och dåligt genom åren, vi får se vad de kommer fram till i aktuellt fall med SAIK och HV71.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
söder över: Jag menar inte att hockeyn ska vara någon mes sport, det ska var hårt och tuff och jag gillar när man smäller på, absolut det tillhör spelet. Man kanske måste vara väldigt svart eller vit initialt i sitt resonemang detta för att komma fram till ett bra utgångsläge hur man ska hantera dessa frågor.
Jag kan tycka hockeyns domstolsväsende, diciplinnämnd och tävlingskommité har lyckats både bra och dåligt genom åren, vi får se vad de kommer fram till i aktuellt fall med SAIK och HV71.
//K