Lemmy: Håller med du, DÄR kunde polisen gå in o anmäla varenda match!
UF - Hjärndöd "sport", åtm blir utövarna det. Lika 'kul' som ryssrouletten de körde i DeerHunter, med gulingarnas fångar.
Men i hockey? mjaa, i NHL känns det ju mest konstlat, det "ska va så", publiken blir missnöjd om de INTE fått en fight. Den häromdan Schtaa-HV blev väl överdrivet blodig kanske, men de 2 var ju med på det, inget grinande efteråt.
Bättre de satsar på komma bort från hjärnskakningarna, bättre hjälmar, än tjafsa för mycket kring slaggor. Kluvet? javisst!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Lemmy: Håller med du, DÄR kunde polisen gå in o anmäla varenda match!
UF - Hjärndöd "sport", åtm blir utövarna det. Lika 'kul' som ryssrouletten de körde i DeerHunter, med gulingarnas fångar.
Men i hockey? mjaa, i NHL känns det ju mest konstlat, det "ska va så", publiken blir missnöjd om de INTE fått en fight. Den häromdan Schtaa-HV blev väl överdrivet blodig kanske, men de 2 var ju med på det, inget grinande efteråt.
Bättre de satsar på komma bort från hjärnskakningarna, bättre hjälmar, än tjafsa för mycket kring slaggor. Kluvet? javisst!!
Redigerad kommentar