Bad_Brett: Timrås organisation i spelet har varit en positiv överraskning, no doubt. Efter Challe och Perraz har Montén stått för en uppryckning där.
Det är i offensiven vi brister. Vi är alldeles för lättlästa offensivt, för individuellt trubbiga och lätthanterliga. Titta på hur enkelt motståndarna styr ut timråspelarna efter sargerna och hur lätt det är att störa backarna så att uppspelen blir så omständiga att forwards blir stillastående i mittzon.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bad_Brett: Timrås organisation i spelet har varit en positiv överraskning, no doubt. Efter Challe och Perraz har Montén stått för en uppryckning där.
Det är i offensiven vi brister. Vi är alldeles för lättlästa offensivt, för individuellt trubbiga och lätthanterliga. Titta på hur enkelt motståndarna styr ut timråspelarna efter sargerna och hur lätt det är att störa backarna så att uppspelen blir så omständiga att forwards blir stillastående i mittzon.