1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554419

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26

Nisse: Robin Persson, som knappt spelat på två månader, en till coachmiss anser jag...

   

eller var det Dallas ?

Redigerad kommentar


nää det var persson

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26
erathoo: Du har rätt, det var Persson.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26
Det är ingen slump att Hallin är den som går i bräschen såna här matcher. Tyvärr är han alltför ensam. Spelare som Friberg, Önerud, Jonte, Sebbe, Hedman, Boyce m fl kommer aldrig att vara dom som gör'et. För vekt, för kladdigt.

Finns mycket jobbigt/negativt att verbalisera nu. Bäst att hålla käft. En sak bara: Nubben är Timrås kejsare utan kläder. Trusta honom hela vägen ner i allsvenskan.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26
Allt är sagt, jag orkar inte bli upprörd längre. Ikväll håller jag med alla härinne..samtliga. Även Modano. Eller förresten; i synnerhet honom...och det är inte ironi.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer