Det är ingen slump att Hallin är den som går i bräschen såna här matcher. Tyvärr är han alltför ensam. Spelare som Friberg, Önerud, Jonte, Sebbe, Hedman, Boyce m fl kommer aldrig att vara dom som gör'et. För vekt, för kladdigt.
Finns mycket jobbigt/negativt att verbalisera nu. Bäst att hålla käft. En sak bara: Nubben är Timrås kejsare utan kläder. Trusta honom hela vägen ner i allsvenskan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Finns mycket jobbigt/negativt att verbalisera nu. Bäst att hålla käft. En sak bara: Nubben är Timrås kejsare utan kläder. Trusta honom hela vägen ner i allsvenskan.