1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1559869

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

Såg det inte ut som om Wännström redan kände sig besegrad vid sista straffen? Riktigt tam! 

Men vinst! Yay!


Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

Grym straff av Smolle! Och Hallin! Den där straffen kan man bygga en karriär på!

Annars: sugig match totalt sett. Mot ett så här blekt Brynäs ska man kunna betydligt bättre. Stor tvekan inför Montys preparering under uppehållet, kedjesammansättningen (Smolles kedja helt felkomponerad) samt coachningen i slutet.

Men: för jävla gött att inte lämna Gävle med 0 pinnar i bagaget. Snäppa upp nu i nästa match!


Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Mattadoren: synd att flickorna i övik fortsätter och gör sitt bästa för att timrå ska åka ur

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer