Grym straff av Smolle! Och Hallin! Den där straffen kan man bygga en karriär på!
Annars: sugig match totalt sett. Mot ett så här blekt Brynäs ska man kunna betydligt bättre. Stor tvekan inför Montys preparering under uppehållet, kedjesammansättningen (Smolles kedja helt felkomponerad) samt coachningen i slutet.
Men: för jävla gött att inte lämna Gävle med 0 pinnar i bagaget. Snäppa upp nu i nästa match!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Grym straff av Smolle! Och Hallin! Den där straffen kan man bygga en karriär på!
Annars: sugig match totalt sett. Mot ett så här blekt Brynäs ska man kunna betydligt bättre. Stor tvekan inför Montys preparering under uppehållet, kedjesammansättningen (Smolles kedja helt felkomponerad) samt coachningen i slutet.
Men: för jävla gött att inte lämna Gävle med 0 pinnar i bagaget. Snäppa upp nu i nästa match!