1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615012 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1560704

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
mikenomad: Ja eller tre gånger;
Första, enda och sista......

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16

Äh, vilka gnällspikar. Ni är som snippor med lågt ph-värde som Modano skulle sagt. 

Honestly speaking - vi har sen sist fyllt på med åtminstone två spelare som tillför lite spets och redan innan var vi i grunden ett bättre lag än Rögle. Och det här handlar om att markera revir inför kvalserien och gäller lite även om båda lagen är rökta i termer av att undvika sagda serie. Jag lovar, vi vinner. Vi är kanske kassa, men Rögle är kassast.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...