1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1560746

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16

Äh, vilka gnällspikar. Ni är som snippor med lågt ph-värde som Modano skulle sagt. 

Honestly speaking - vi har sen sist fyllt på med åtminstone två spelare som tillför lite spets och redan innan var vi i grunden ett bättre lag än Rögle. Och det här handlar om att markera revir inför kvalserien och gäller lite även om båda lagen är rökta i termer av att undvika sagda serie. Jag lovar, vi vinner. Vi är kanske kassa, men Rögle är kassast.


Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
El Maco: Du har förmodligen rätt, men vad som oroar är vårt perverterade behov av att flasha hur dåliga vi är till poänggrannar...

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16

El Maco: Väl rutet.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer