1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1570090

Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Fokus. Mobilisering. Stolthet. Från varenda jävel. Vi kan inte sitta och älta en straffläggning. Vi har en poäng mindre än efter två matcher ifjol. Det kommer se ut såhär.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Knylan:

Det är såååå illa!! Vad håller man på med?? Jävla sopor

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Knylan: Japp...det är bajsnödigt och förstoppat i en brun kombo. Men det finns absolut ingen anledning att kasta in handduken efter två matcher och 3 poäng. Tror däremot att det kan vara bra om Leksand vinner ikväll eftersom jag tror att silvret blir vad vi kan sikta mot i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...