Fokus. Mobilisering. Stolthet. Från varenda jävel. Vi kan inte sitta och älta en straffläggning. Vi har en poäng mindre än efter två matcher ifjol. Det kommer se ut såhär.
Knylan: Japp...det är bajsnödigt och förstoppat i en brun kombo. Men det finns absolut ingen anledning att kasta in handduken efter två matcher och 3 poäng. Tror däremot att det kan vara bra om Leksand vinner ikväll eftersom jag tror att silvret blir vad vi kan sikta mot i år.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...