1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1570096

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Knylan: Japp...det är bajsnödigt och förstoppat i en brun kombo. Men det finns absolut ingen anledning att kasta in handduken efter två matcher och 3 poäng. Tror däremot att det kan vara bra om Leksand vinner ikväll eftersom jag tror att silvret blir vad vi kan sikta mot i år.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19

mikenomad: japp, och det skiner igenom liksom det gjort hela sässen.....det finns inte tillräckligt med "skill" helt enkelt, tycker personligen att vi borde avgjort i första, men vi räcker inte till-till att skapa heta chanser o få in pucken ...typ.

Defensiven som vanligt helt ok förutom Edströms backspel på 1-1 målet.

Nä, skill-training, det har det inte varit mycket av tror jag.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...