1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1571654

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
bar mofftak: Det gör jag oxå.
Ned med Tommy i båset!

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Timrå Icon: I 55 omg i ES, har det inte sett så här överjävligt uselt ut,
Kan nån svara på varför inte Wedin, Andersson och Carsson spelar?

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Slå på TV 4 sport istället o njut av en bra match där Granlo BK leder med 5-4 efter två perioder mot Storvreta i kvartsfinalen.....där har vi tydligen sundsvalls framtid inom sportens värld

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Vilka fruktansvärt värdelösa människor .

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
men dra åt helvete vad dåligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer