1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1571656

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
men dra åt helvete vad dåligt!

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Det här slaget ser ut att förloras. Frågan är hur det blir med kriget?

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Fyfan vad det svider i Timråhjärtat att se detta elände, fan fan fan...........

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Kattgubben: Byt målvakt direkt.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21

Kattgubben:

alla 3 forwards är så jävla sega och går bort sig helt. Erixon kunde inte bry sig mindre..


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Utan att lägga mig i evighetsdebatten: kanske räcker med fem insläppta för att få öppna båsdörren en stund?

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Kattgubben: Vilket jävla helvete!!!
Satans jävla backjävlar!!!!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Kattgubben:vad i helvete gör sebbe på isen skicka han till töva tigers

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer