Bragd-Birger: Hmm...ganska så rätt där. Vi försökte men blev tjock typ. "Förfallet" har fortsatt... Jag tänker inte fortsätta med pajkastning ikväll... Mår skit. Håller på att spy upp skiten, denna jävla match man betalade för. Fy fan Timrå IK, vad jorde ni ikväll?
Timrå IK stå upp, Timrå IK ge er aldrig, Timrå IK visa att vi kommer igen, Timrå IK VI ÄR DOM SOM ALDRIG GER UPP!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bragd-Birger: Hmm...ganska så rätt där. Vi försökte men blev tjock typ. "Förfallet" har fortsatt... Jag tänker inte fortsätta med pajkastning ikväll... Mår skit. Håller på att spy upp skiten, denna jävla match man betalade för. Fy fan Timrå IK, vad jorde ni ikväll?
Timrå IK stå upp, Timrå IK ge er aldrig, Timrå IK visa att vi kommer igen, Timrå IK VI ÄR DOM SOM ALDRIG GER UPP!
Forza TIK!