Greven: Ja fy fasen vad bra! Sånt här engagemang har vi inte haft bland supportrarna sedan förra gången vi var i allsvenskan känns det som. I nöden prövas vännen. Nu är det bara de verkliga hardcore-supportrarna kvar. Resten sitter på Twitter och allt annat skit och gråter ut. Vi har Sveriges bästa forum! Vi är en maktfaktor
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
I nöden prövas vännen.
Nu är det bara de verkliga hardcore-supportrarna kvar.
Resten sitter på Twitter och allt annat skit och gråter ut.
Vi har Sveriges bästa forum!
Vi är en maktfaktor