Long time no see! Fullkomligt älskar kreativiteten och idéerna som kommit fram från olika håll. Även jag har mailat Lars Nolander med några idéer, men Greven kom i mitt tycke med ett grymt bra förslag som måste uppmärksammas.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Long time no see! Fullkomligt älskar kreativiteten och idéerna som kommit fram från olika håll. Även jag har mailat Lars Nolander med några idéer, men Greven kom i mitt tycke med ett grymt bra förslag som måste uppmärksammas.